Stash deel #1

Ik wil graag aan jullie mijn stash laten zien, dat doe ik niet door middel van een filmpje maar door foto’s. Omdat ik het teveel vind om in 1 artikel te stoppen komen er een paar delen. Vandaag doe ik de mascara’s en de eyeliners en potloden.

1. Masterpiece max zwart : Een hele fijne mascara, maakt je wimpers mooi lang en zwart, klontert niet.

2. Essence multi action false lashes mascara : Geen hele fijne mascara, klontert erg en scheid wimpers heel erg.

3. Etos max volume allergeen mascara : Dit is een mascara speciaal voor mensen met lenzen. Die moet ik proberen dacht ik. Maar ik heb meer last van deze “speciale” mascara als van een normale. Over t algemeen werkt hij goed.

4. Essence all eyes on me 01 soft black ( review ) : Hier de review. Fijne mascara , zit weinig aan t kwastje maar maakt de wimpers mooi lang.

5. Hair effect etos 201 : Dit is een multifuntionele mascara. Het is eigenlijk een mascara in de vorm van “haarverf” je moet hem over de strengen van je haar verdelen. Werkt goed. Ik had hem gekocht voor koninginnendag en gebruik hem ook gewoon als mascara. Lekker opvallend 🙂

6. Essence get big lashes. : Werkt super goed. De fijnste mascara tot nu toe. Zit veel op het kwastje maar klontert niet. Maakt je wimpers mooi lang en zwart.

7. L’Oréal  Paris volume million lashes : Fijne mascara. Eigenlijk hetzelfde oordeel als mascara 1.

 

1. MNY 001 : Fijn oogpotlood, breekt wel snel af en vervaagt snel. Voor een tijdje fijn.

2. Essence longlasting eye pencil : Heel fijn. Lekker vet zodat hij goed opbrengt maar blijft gewoon prima zitten met of zonder oogschaduwbasis. Goed gepigmenteert.

3. L’Oréal Paris Noir black : Hele fijne liquid eyeliner, is wel snel leeg maar brengt erg fijn aan.

4. Essence liquid eyeliner : Is eigenlijk geen liquid, nog best een dik kwastje en moeilijk om te smeren. Er zit veel op t kwastje en als je de dop erop draait komt er allemaal eyeliner tussenuit. Verder werkt hij wel fijn. Goed gepigmenteert.

5. Onbekend merk : Een donkerbruine kleur, ik gebruik een lippotlood als lippenstift en dus vind ik hem te donker. Maar goed gepigmenteert.

6. Onbekend merk : Een mooie rode kleur die ik ook ik mijn post van gisteren ophad. Goed gepigmenteert en blijft lang zitten.

 

Dit was mijn deel 1 van mijn stash.

Xx

De onbekende merken staan voor dingen die ik bij een box heb gehad met makeup. Geen echt merk weet je wel .

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

