Onopvallende eyeliner+oogschaduw

Vandaag een post over : hoe kan ik naturelle oogschaduw en eyeliner opbrengen. Beetje een lange titel.  Ik kreeg van een paar mensen de vraag hoe ze dat konden doen, dus hier het bericht.

Wat ik heb gebruikt qua oogschaduw is dit oogschaduw pallet van de H&M. Niet heel duur, mooie kleuren en goed gepigmenteerd.Image

Ik heb de lichtroze kleur boven in op mijn bewegende ooglid gedaan met een oogschaduw kwast. Die kan je goedkoop halen bij de Hema of de Kruitvat.Image

Dat ziet er zo uit. Ik gebruik dat als een soort basis.Image

Dan heb ik deze oogschaduw mono van Catrice gebruikt. Deze heb ik opgebracht met dezelfde oogschaduw kwast op mijn bewegende ooglid.Image

Dan krijg je dit. Ik weet dat het er op de foto heel vreemd uitziet, het lijkt net alsof er hele harde lijnen omzitten maar dat is niet zo.Image

Toen heb ik de matte bruine kleur rechtsboven in gepakt met een crease kwastje die je kan halen bij de Kruitvat en Sephora. Die heb ik heel goed geblend met een blending kwast die je kan halen bij Kruitvat en de DA. Ik gebruik deze kleur alleen voor wat meer diepte als je je ogen open hebt.Image

Dan komen we bij de eyeliner. Als je nog niet heel goed bent met eyeliner gebruik dan altijd een liquid eyeliner. Dat is een eyeliner met een heel dun kwastje zodat je moeilijk fout kan gaan. Ik heb een eyeliner van L’oreal. Wat ik dan doe is mijn oog naar de zijkant trekken zodat je oog dichtzit, dan is het makkelijker om langs de rand van je oog een lijntje te zetten.Image

Dan heb je dit.

Het lijkt net alsof de eyeliner niet dicht langs mijn oog zit maar dat is wel zo.

Dan gebruik ik een oogpotlood. Ik vind dat altijd mooier zodat t lijkt dat de eyeliner dichter op je oog zit. Klinkt nogal vreemd.

Ik trek de bovenkant van mijn oog omhoog en zet dan aan de binnenkant een lijntje.

Dan lijkt t dat je eyeliner wat dichter op je oog zit.

Dan gebruik ik een blush. Dit is een goedkope blush zonder merk, maar met een mooie kleur.

De blush breng ik op met een blush kwast van de Sephora.

In plaats van een lippenstift gebruik ik een lippotlood omdat dat langer blijft zitten. Dit is een lippotlood zonder merk die bij die blush en nog wat andere dingen in een pakket zat.

Dan krijg je dit, en ja er zit een beetje lippotlood naast . Excuse moi.

Full face.

Dit is het resultaat. Onopvallende eyeliner en oogschaduw maar opvallende lippenstift. Als je de lippenstift te fel vind kan je ook een nude lippenstift/gloss/lippotlood gebruiken.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hadden !

x

 

Ik trouwens niet erbij gezet hoe de producten heten omdat je zelf de dingen kan gebruiken die je hebt.

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

