Hawaii

Hee allemaal!

Yeah , ik had beloofd dat ik terug was, maar ik vergat gewoon om een post te maken. Ik plaats gewoon een post als het mij uitkomt.

Gisteren deed ik met een vriendin onderling een battle zoals Serena en Sanne&Linda dat doen. Ik heb geen foto’s van haar look maar wel foto’s van mijn look en die laat ik graag zien omdat ik er erg trots op ben šŸ™‚

Het thema was dus Hawaii. De ogen heb ikĀ geĆÆnspireerdĀ op een look van Linda van WaB. De bloem op mn wang is wat kinderachtig maar het is Hawaii en toch erg vrolijk en mijn lippen heb ik in twee kleuren gemaakt: roze en oranje. Ik hoop dat jullie het mooi & leuk vinden !

X

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

