Old Numbers

Hee allemaal!

Vandaag een post met nummers waar ik veel naar luisterDE en waar ik nu weer heel veel naar luister. Hier komen ze:

This is the life – Amy Macdonald

Dit is een nummer wat ik heel veel luisterde, vooral in de zomer. Een lekkere beat, gave tekst en een bijzondere stem. Toen dit nummer ook niet vaak meer op de radio was ben ik heb gewoon vergeten. Maar toen ik hier een cover van hoorde, ben ik hem weer gaan luisteren.

En dan gelijk ook een cover er achteraan. WOW, ik vind hem in de jongensversie bijna beter. Lekkere stem. Heerlijk gewoon.

Dit nummer van Jason Mraz – I’m yours is een nummer wat vroeger op repeat stond. Ik kwam er op door mijn nicht die nog steeds gek is van Jason en het nummer was gewoon naar de achtergrond verdwenen. Door Teske, die Jason in haar favoriete filmpje had ben ik weer bij het liedje terecht gekomen. Super ❤ Ik vind de ukelele versie beter maar dit vind ik gewoon een gaaf lied.

Kina Grannis – In your arms. Over dit nummer heb ik al een keer geschreven toen ik net mijn blog had, en het staat in mn zijbalk onder: Lovely song. Dit liedje veroverd keer op keer mijn hart. Hoe vaak ik hem ook luister. Een fijne stem, mooie tekst, alles. Ook gewoon fijne muziek.

Rihanna – We found love ( Glee cast) Dit nummer was/is heel bekend. Ondertussen heeft Glee hem gecoverd, en zoals jullie weten ben ik weg van Glee. Ik vind de Glee versie dan ook ietsie beter. Al is Rihanna’s stem professioneler, ik hou van dit nummer en de uitvoering ❤

Taylor Swift – The best day. Dit liedje zette ik een keer op een cd voor mijn moeder met moederdag. Toen ik dit liedje laatst weer tegenkwam in mijn iTunes lijst was ik weer betoverd. Ik moet bijna huilen van de tekst en het is gewoon fijn om naar te luisteren. Wat ik ook heel fijn vind is dat Taylor het liedje heel gevoelig zingt. Love.

Taylor Swift – You belong with me. Dit liedje vind ik heel vrolijk. Ookal is de tekst dat in het begin niet echt. Het ritme alles. En ja, weer de stem van Taylor. Ik kwam het door The best day weer tegen en ik begin het weer steeds meer te waarderen.

Wat zijn jullie “oude liedjes” ? En welke vonden jullie van deze bovenstaande het leukst?

xxxx

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

