Tumblr

Hee allemaal!

Vandaag gewoon een klein updateje. Ik had al een tumblr waar ik gedichten op plaats. Ik ben daar niet zo actief meer omdat ik niet heel veel inspiratie meer heb maar ik vind het wel leuk om te doen dus daar ga ik mee verder.

Ik heb nu een nieuwe tumblr geopend genaamd Fleur. Heel simpel. Er staan plaatjes en soms filmpjes op die ik leuk vind. Alles komt vaak van YouTube of Weheartit.

Neem een kijkje!

xxxx

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

