Wishlist

Hee allemaal!

Vandaag voor jullie een wishlist post. Eigenlijk stond er iets anders op het programma maar met posten ging dat fout dus die komt waarschijnlijk vanmiddag ! Hier mijn wishlist:

1. Sleek, Oh So Special palette. Ik wil al zo lang een Sleek palletomdat ik zoveel goede dingen erover hoor. Mooie kleuren en volgens mij goede pigmentatie.

2. Sleek, Me Myself and I. Op dit pallet was ik gelijk al verliefd. Wow, Super mooie kleuren en de reviews waren erg positief.

3. Sleek, Au Naturel I-DIVINE. Ook een mooi pallet met mooie nude kleuren.

Wat kan ik nog meer zeggen over deze producten, SUPER GEWOON! Mooie prijsjes en goede kwaliteit: €9,-

4. Catrice, 05 Return Of Space Cowboys. Een mooie lak met paarse en blauwe shimmer. Deze topcoats van Catrice lijken me supervet. Heb er al veel over gelezen en ze zijn heel erg mooi.

5. Catrice, 06 Godfather Of Pearl. Een mooie lak met rose blauwe shimmer.

6. Catrice, 02 Million Dollar Baby. Deze mooie lak heeft grote grove gouden glitters die er mooi uitkomen over een basic lak heen.

Deze topcoats zijn €2,99 p/s.

7. Deze mascara van NYC is de Big bold mascara. Een mascara die belooft je wimpers 15 x langer te maken. Ik vond de reviews er positief en ben dus erg benieuwd. €3,99

Bron foto

8. De All-in-1 Extra Diepreinigende Gel van Nivea lijkt me erg fijn. Ik zag het filmpje van Teske en was erg enthousiast. €6,99

 

Wat hebben jullie op je wishlist staan qua make-up?

xxxx

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

