Review: Essence All eyes on me – 01 soft black

Hee allemaal!

Vandaag voor jullie een review van de Essence All eyes on me mascarra in 01 soft black ( Alvast sorry voor de af en toe falende foto’s )

WAARSCHUWING: Dit is mijn mening over het product. Het kan zijn dat jij een andere mening hebt. 

De verpakking vind ik erg fijn en mooi ogen. Het is een zwarte huls met zilveren versieringen en letters. De mascara is wel heel klein vergeleken bij andere. Het is gewoon een zwarte kleur.

De applicator heeft gewoon de standaard maat en het is ook geen heel apart borsteltje.

Ik zelf vind de mascara niet heel fijn. Hij maakt je wimpers iets langer maar volume geeft hij verder zeker niet, ook van de krul, lengte en kleur ben ik niet heel enthousiast. Met 2 laagjes is het al beter en ik weet niet of het aan mij ligt maar ik kreeg dit resultaat:
 Ik heb foto’s gezien waar ze gewoon wel hele mooie wimpers kregen maar ik hoor van meer mensen dat ze hem niet heel fijn vinden. Deze mascara kostte €2,- en ik gebruik toch liever mijn mascara van L’Oreal van €18,- dan deze.

Deze mascara is te koop bij kruidvat filialen en is verkrijgbaar in: zwart, paars en in het bruin.

Wat vinden jullie van deze mascara?

xxxx

1 reactie

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

