DIY || Lipscrub

Hee allemaal!

Vandaag een eigengemaakte DIY om libscrub te maken. Ik heb hem iets anders gemaakt dan hoe je hem normaal maakt maar ik vind dit fijn dus kijk mee!

Wat je nodig hebt: Een mesje, een labello, water, grove suiker ( ik gebruik een fijne maar dat werkt veel minder goed. ) en een bakje.

Doe zoveel suiker in het bakje als hoeveel libscrub jij wilt maken.

Dit is de hoeveelheid die ik gebruikt heb.

Gebruik een labello die je niet meer gebruikt of die niet duur was. Er moet namelijk een stuk vanaf.

Ik gebruik maar een klein stukje. Gewoon om de lippenscrub iets milder te maken. Het moet je lippen zachter maken, niet uitdrogen.

Meng dat met het suiker. Er zullen sowieso klontjes inblijven maar dat voel je niet meer op je lippen.

Doe er dan een beetje water bij en meng dat.

Doe dat in een potje met een dekseltje zodat je het langer kan bewaren. Het is ong. 2/3 weken houdbaar. Ik had dat potje niet dus ik heb het even in een Starbucks kopje gedaan en daarna weggegooid.

Zo zagen mijn lippen eruit toen ik ze had ingesmeerd. Ik heb het gebied eromheen ook gedaan. šŸ™‚

Spoel het daarna af met water. Maak je vingers nat en maak draaiende bewegingen over je lippen.

En zo zacht zagen mijn lippen eruit na het scrubben. ( en jaa, ik heb een pukken. šŸ™‚ )

 

Vonden jullie dit een leuker DIY?

xxxx

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

