Review: Essence Sun Club Galmour To Go pallete – 02 Long Beach

Hee allemaal!

Vandaag een review over de: Essence Sun Club Galmour To Go pallete – 02 Long Beach.

WAARSCHUWING: Dit is mijn mening over het product. Het kan zijn dat jij een andere mening hebt. 

Ik ga deze review is anders doen. Ik omschrijf het producht gewoon in stukjes. Ik denk dat dat ook fijner is om te lezen. 

Het doosje is klein wat ervoor zorgt dat je hem makkelijk mee kan nemen. De pans zijn hierdoor ook klein en ik vind de pigmentatie niet heel goed dus je moet best vaak in de pan om er goed kleur van af te krijgen. Opzich niet heel vervelend vind ik want ik gebruik ook veel andere oogschaduw maar het is een minpuntje.

De verpakking is doorzichtig waardoor je goed kan zien wat voor kleuren er in zitten. Er zitten zilveren letters opgedrukt wat erg zomers oogt. De achterkant is roze wat ik er vrolijk uit vind zien.

Ook zit er een kwastje bij maar dat vind ik niet fijn.

Met flits om de kleuren goed te zien.

Met flits.

Zonder flits.

Er zit een blend en een oogschaduw ( zoals ik dat noem ) kant bij.

Dan nu tijd voor de swatches!

Wit met een shimmer: heel fijn in gebruik als highlighter. Wel vind ik dat er daarvoor iets teveel shimmer in zit.

Roze met een shimmer: fijn in gebruik als basiskleur over het gehele ooglid.

Zwarte matte kleur: niet heel goed gepigmenteerd maar daardoor fijn te blenden en toch mooi bij de andere kleuren. Heel af en toe zie je een klein glittertje.

Bruine matte kleur: ook niet heel goed gepigmenteerd maar weer fijn te blenden.

Gouden kleur met een shimmer: een mooie kleur voor in het binneste ooghoek. Kijk uit met de shimmer. Het kan iets te overweldigend worden.

Oranje/goud met een shimmer: een mooie kleur en fijne shimmer maar ik zou hem zelf niet snel gebruiken.

Lichtbruine kleur met shimmer: ook mooi voor over het bewegende ooglid.

Grijze kleur met shimmer: een hele mooie kleur voor in het buitenste ooghoek.

 

Ik vind het een fijn palletje. Je kan er mooie looks mee maken en erg zomers. Echt een aanrader voor de beginnende make-upers. Er zit veel shimmer in en ook heb je soms last van fallout. Toch vind ik het goede kwaliteit voor €2,99. Dit palletje is te koop bij kruidvat filialen.

Wat vonden jullie van zo’n review?

xxxx

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

