Foto shoplog

Hee allemaal!

Vandaag een kleine shoplog van de action en de wibra. Ik vond het te weinig om er een filmpje van te maken en vond dit ook wel eens leuk!

2 kaarsen bij de wibra. Een blauwe en een witte en jullie zullen verder in dit bericht nog wel zien waarom ik ze gekocht heb. Deze waren allebei €1,29.

Als jullie mn filmpjes hebben gezien weten jullie dat ik mn kamer wil veranderen en dit pas precies bij dit stijltje. Deze was €2,- bij de wibra.

Een armband en een paar oorbellen bij de wibra. Allebei dat wit créme achtige kleurtje wat ik steeds meer waardeer. De armband was €1,- en de oorbellen volgens mij ook.

en hier had ik het eerder over. Deze kaarsen houder zag ik staan en ik was verliefd. Ik mag niet los een kaarsje branden omdat mn ouders bang zijn dat ik brand veroorzaak dus dit is gewoon ideaal. Deze kostte €6,-

Deze bodybutter van de wibra moest ik hebben. Een lekkere chocoladegeur en gewoon heerlijk. Deze kostte €2,-

En als laatste deze scheergel van de Action. Deze kostte volgens mij rond de €5,-

 

Wat vinden jullie van zo’n shoplog? Laat het even weten!

xxxx

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

