Oosterhout

Hee allemaal!

Ik ben weer terug uit Oosterhout en het was SUUUUPER! 😀 We zijn nu ook veel closer met de andere groep en het was een super week! Hier eventjes een paar foto’s:

Oke, en dit was een foto die online kwam waar ik me super voor schaam maar hij is wel grappig! 🙂

Toen we net aankwamen 🙂 Ik zat bij de Puberende Pubers. 🙂

Bij het ontbijt.

Iedereen sliep heel mooi. Heel netjes. En dan kwam dit monster voorbij.

De afwas . 🙂 Het was nogal nat. 😛

& dit waren de paar leukste foto’s! Het was een week waar ik met een glimlach op terugkijk en het was heel erg leuk!

 

Lieve groep 8,

Ik hou ontzettend veel van jullie. Jullie zijn mn alles !

 

xxxx

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

