I love boys.

Hee allemaal!

Vandaag een berichtje. Yeah, 😀 ik wil het over 2 dingen hebben. Als eerste , volgende week ga ik van ma t/m vrij naar Oosterhout! YEAHHHHHH, 😀 Maar ik weet niet tot hoever het me lukt om in te plannen. Dus jullie zijn gewaarschuwd. 😛

En dan het onderwerp. Boys, jongens. Iedereen houd van ze. Óók als je lesbisch bent. Want wie houd er nou niet van om naar een leuke man met een lekker sexy baardje te kijken?

Jongens zijn gewoon geweldig. Gisteren moest ik op de schoolfoto en meestal lopen er dan vieze ouwe mannetjes die je aan het lachen maken, maar WOW. Gisteren was echt mn geluksdag. Zo’n lekkerding ! Jezus, niet normaal gewoon. Beetje een baardje, super sexy haar en hij is volgens mij de enige man hier in Schiedam die een beetje gevoel voor stijl heeft. OMG, ILOVEHIM!

En nu heb ik gelijk een reden om een artikel te schrijven, met de mannen die ík sexy vind. Hier komen ze:

Girls, we all know him. En of je hem nou lekker vind of niet. Hij is super. Johnny Depp. Die hunk uit Pirates of The Caribbean. Ik zn jongere jaren vind ik hem niet eens zo leuk maar toen hij eenmaal ouder werd en ik PoTC had gezien was ik verkocht. Super grappig, kan goed acteren, lekkerding, stijl, stoer en gewoon super schattig. En op de een of andere manier vond ik hem in Alice in Wonderland bijna nog leuker. Omdat hij gewoon simpelweg wéér grappig was en wéér gewoon geweldig speelde.

__________________________________________________________________

En ja hoor. Hier is hij weer. Ik heb jullie al vaker verteld over mijn grote liefde voor Glee die ik blijf houden omdat het programma gewoon keer op keer mijn hart weer steelt met de liedjes en de sfeer. Maar goed, daar gaat het nu niet om. Het gaat over jongens. En dit vind ik gewoon de allerknapste jongen op aarde. Cory Monteith. Oftewel, Finn Hudson. Hij is zo sexy. Hoewel ik hem in Glee minder vind omdat hij daar geen baarde heeft maar alles aan hem is gewoon super. Zn stem, haar, lichaam ALLES. Ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken: meiden , droom weg bij deze hunk.

Sorry voor de overload aan foto’s (:

__________________________________________________________________

Liam uit One Direction heeft sinds kort mijn hart gestolen. Ik vind de andere maar lelijk en vooral harry vind ik verschrikkelijk but I LOVE LIAM FACKING MUCH. ❤ Pure liefde. Meer kan ik niet zeggen. Vooral met dit waardige krul achtige haar vind ik hem super, met zijn Justin Bieber kapsel is hij niet heel leuk, maar meiden, wat een cutie.

PS: Stiekem heeft Zayn ook mijn hartje gestolen. :$

__________________________________________________________________

Robbert Pattinson. Oke, ik ben totaal geen Twilight fan en vond ^^ hem eerst heel lelijk maar eigenlijk is hij toch best wel knap. Het haar dat hij heeft, zou iedere jongen moeten hebben. OMY. En dan dat baardje en die lach. Ik heb er geen woorden voor.

__________________________________________________________________

Zac Efron, Deze zouden jullie totaal niet van mij verwachten want normaal hou ik niet van dit “soort” jongens. Zo sappig en cute. Ik hou meer van stoer. Ik heb ook haat aan High School Musical en ik vond Zac in die films ook maar een losertje. Maar nu hij wat ouder is vind ik hem een hunk. Vooral als hij zijn baardje heeft laten staan.

__________________________________________________________________

En dan als laatste. George Clooney. We kennen hem allemaal van de koffie reclames waar hij zijn cupjes en apparaat in ruilt om weer te leven maar buiten dat hij hij gewoon ongelooflijk sexy. Eerst wou ik hem erbuiten laten maar ik kon het niet over mijn hart verkrijgen. En ja, weer iemand die sexy is met een baardje.

Nou, dit waren al de sexy mannen. En zoals jullie hebben kunnen zien heb ik een zwak voor baardjes, voor sexy en stoere mannen maar toch ook wel voor cuties.

Wie vinden jullie hunks?

xxx

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

