Review: Hema Blusher Medium 02

Hee allemaal!

Vandaag een review van de Hema Blusher in Medium 02.

Eerst even iets over de blush. Hij zat in de limited edition maar volgens mij zit hij nu in het vast assortiment.

WAARSCHUWING: Dit is mijn mening over het product. Het kan zijn dat jij een andere mening hebt. 

Product: Hema Blusher Medium 02.

Ingrediënten:  Staat niet op verpakking.

Prijs: €5,-

Kleur: Oudroze/roze met een hele mooie gouden shimmer erin.

Pigmentatie: Matig. Hij is niet zo heel goed dekkend want je moet toch echt een paar laagjes gebruiken voor je hem een beetje ziet. Niet korrelig en erg zacht.

Ik vind de blush best fijn, mooie kleur en fijn in gebruik. De verpakking is fijn en makkelijk en ik vind de blush zelf er best luxe uitzien met tussendoor Hema gedrukt. Wel vind ik dat het een beetje veel geld is voor een blush die niet heel goed dekt. Verder ben ik erg tevreden.

Voordelen:

-Zacht

-Niet korrelig

-Mooie kleur

-Kan je opbouwen in laagjes

-Te koop bij Hema ( waarschijnlijk in de buurt. )

Nadelen:

-Prijs

-Niet hele goede pigmentatie

Eindcijfer: 7,5

Ik ben opzich best tevreden over de blush.

Wat vinden jullie?

xxxx

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

