Let it snow, let it snow, let it snow

YEAHHHHH! IK BEN ZO HAPPY! SNOOOOWWWWW! Ik heb al eens laten weten dat ik gek ben op winter en had al geen hoop meer dat er sneeuw zou komen. Maar toen ik gisteren in een sneeuwstorm terecht kwam werd ik helemaal happy.

En natuurlijk ook sneeuwpret. 😛
Ik was ook helemaal blij omdat dit voor mijn hondje de eerste x is dat hij sneeuw meemaakt. 🙂 hij vind het super en vind het ook erg lekker !

Jullie ook nog veel sneeuwplezier!

xxxx

 

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

