Review: Boddybutter Blueberry & Lychee.

Hee allemaal!

Hier een review van de Boddybutter Blueberry & Lychee.

Hier de review:

WAARSCHUWING: Dit is mijn mening over het product. Het kan zijn dat jij een andere mening hebt. 

Product: Boddybutter Blueberry & Lychee.

Wat belooft Kruidvat: Boddybutter Blueberry & Lychee is als een exotische vakantie voor je huid. Voel hoe zacht en soepel het je huid laat aanvoelen en laat de frisse geur je zinnen prikkelen. Dermatologisch getest.

Ingrediënten: Ik ben heel lui. En de Ingrediënten voor dit product zijn te veel om op te noemen. Er komt dalijk straks nog wel een foto van.

Prijs: Volgens mij rond de €2,- €3,-

Kleur: Lichtroze. Op de huid zie je hem niet meer.

Geur: Heerlijk. Echt heel lekker zoet en tropisch. Hij heet eigenlijk bosbes maar die ruik ik er niet in terug. Hij is niet te zoet en af en toe op de dag reuk ik heb ineens. Heerlijk!

Hygiënisch?: Ik vind van wel. Je moet er met je vingers in en ik weet dat er mensen zijn die dit niet fijn vinden of niet fris maar mij maakt het niet veel uit. Ik gebruik heb na de douche/bad dus je bent dan toch schoon.

Droging: Heel snel. Ik vind deze heel fijn omdat hij vrij dik is. Hij droogt binnen 5 minuutjes en als je dan je kleren aantrekt is hij misschien niet helemaal droog maar na een minuutje voel je er niks meer van.

Hoe voelt het aan?: Heel fijn. Niet plakkerig en hij maakt mijn huid lekker zacht.

Voordelen:

-Geur

-Prijs

-Doet wat hij belooft

-Hygiënisch

-Te koop bij drogist

Nadelen:

?

Eindcijfer:

10

Ik vind deze bodybutter super fijn en hij ruikt ook heerlijk. Hij doet wat hij beloofd en ik ga zeker de andere bodybutters uit deze lijn ook halen!

xxx

2 reacties
  1. Oh lijk me super heerlijke body butter!
    Heb er vaker over getwijfeld, maar nu ik je positieve reactie lees ga ik hem toch maar aanschaffen.
    xx

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

