Review: Action Rose Red Max Long lasting Nailpolish

Hee allemaal!

Vandaag een review van het nagellakje dat bij het pakketje van Serbolicious zat. Het is een nagellakje van Max in de kleur: Rose Red.

 

Hier de review:

WAARSCHUWING: Dit is mijn mening over het product. Het kan zijn dat jij een andere mening hebt. 

Product: Action Rose Red Max Long lasting Nailpolish

Ingrediënten: Staat niet op het flesje.

Prijs: Onbekend. Ik heb hem gehad.

Kleur: Rood/roze/oranje met een gouden shimmer.

Geur: Gewoon een typische nagellak geur.

Applicator: Een normaal kwastje. Werkt heel erg fijn. Past goed op mijn nagels en is niet te breed en niet de dun. Zorgt dat in 3 keer over mijn nagel mijn nagel bedekt is.

Dekking: SUPER GOED! Ik had verwacht van deze lakjes dat ze niet echt mooi waren en niet goed zouden dekken. Nou.. integendeel! In een laagje dekken ze volledig! Een tweede laagje is toch net iets mooier omdat ik van die witte beschadigingen heb aan mijn nagels en dat zie je er heel licht doorheen. Maar de dekking is super!

Hoe lang blijft het zitten: Niet heel lang. Dezelfde dag ging hij al een beetje chippen. Dat is wel een minpuntje. Ik heb wel geen topcoat op dus daar kan het ook door komen. Ga dat ook eens proberen.

Hoe snel droogt hij: ECHT SUPER TURBO MEGA SNEL! Ik denk binnen 2 min. Na die 2 minuten kan ik echt met mijn nagels over de nagellak heen krassen, er komt niks meer van af. Vaak bij andere nagellaken heb je dat ze wel droog zijn maar als je langs iets scherps gaat of ergens overheen dat de nagellak gelijk weer weg is. Dat is hier dus absoluut niet het geval!

Rose Red. DNC 4

Voordelen:

-Prijs

-Kleur

-Applicator

-Dekking

-Droogt super snel

-Geur ( ik vind de geur altijd lekker 🙂 )

Nadelen:

-Gaat snel chippen

Eindcijfer: 9,5

Zoals je ziet vind ik dit lakje super ! Echt FAN-TAS-TISCH! Hij behoort echt tot een van mijn favo lakjes. Hij gaat wel snel chippen maar ik kan hem zeker aanraden en hij is heel erg fijn!

xxxx

9 reacties
  1. Tieske zei:

    Wauw, dat valt dus erg mee! Wat een hoog cijfer!

  2. Katy zei:

    Haha je was in ieder geval eerlijk over Justin Bieber =P. En ik vind Katy Perry en Jessie J ook wel goed =]. Heb je dat nummer van Jessie J gehoord : domino =P. Die is best wel vet ^^!

    Leuke nagellak trouwens ^^!

    xxx Katy ^^!

  3. jammer dat je geen foto hebt gemaakt waarbij we het kleurtje op je nagels kunnen zien.

    • Excuses, ze stonden er indd niet bij! heb ze wel gemaakt ben ze vergeten te plaatsen. Ik heb ze erbij gezet !
      xxx

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

