Vaak gebruikte verzorgingsproducten

Hee allemaal!

Hier een lijst van mijn vaak gebruikte verzorgings producten :

Als ik een volledig beauty avondje doe gebruik ik sowieso deze producten. Ik gebruik dan een scrub van de Action en een masker van de Action. Ik vind deze producten erg fijn. (Deze producten gebruik ik niet op een gewone avond. )

Als ik make-up opheb gebruik ik een make-up remover van Vichy. Ik gebruik deze al heel lang en hij doet goed zijn werk. Iedere avond gebruik ik sowieso Clerasil ultra voor puistjes en pukkeltjes.

Mijn make-up haal ik af een toe af met de Etos verzachtende reiniginsmelk. Als ik mijn make-up er af heb gehaald gebruik ik een tonic van de Action.

Als ik klaar ben met douchen gebruik ik de Bodybutter van de kruitvat, hier komt nog een review over. En als laatste gebruik ik een deodorant van Vogue.

Ik hoop dat jullie dit een beetje leuk vonden.

xxxx

Wat gebruiken jullie als verzorgingsproducten?

 

2 reacties
  1. Leuke producten!
    Ik ben al een tijdje aan het twijfelen om die body butter te proberen, wie weet!
    Trouwens hoe is het met je hondje? Nog goed gekomen met de bot?

    xx

    • Ik kan em zeker aanraden 😀 Jaa is gelukkig goedgekomen! Wens jou ook nog heel veel sterkte met je hondje. Hoop dat het snel beter gaat !
      xxx

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

