Update over Whathappendinmyworld

Hee allemaal!

Vandaag een update over Whathappendinmyworld. Ik ga stoppen met de Friday update omdat het me handiger lijkt om gewoon de Weekend update te houden maar daar dan een Weekly update van te maken. Zo word het allemaal iets overzichtelijker. Ook heb ik aan de zijkant van mijn blog badges van Facebook, Hyves en Twitter gemaakt. Je moet erop klikken wil je op mijn profiel komen. Ze zijn nog iets te groot maar dat ga ik nog aanpassen.

Ik ga ook eens kijken of ik misschien een header kan maken? Ik kan even kijken. Dus dat waren een paar veranderingetjes.

xxxx

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

