Review: Action Flower Honey Lipgloss

Hee allemaal!

Vandaag een review voor jullie van de Lipgloss die bij het pakketje van Serbolicious zat. het is de Action Flower Honey Lipgloss in de geur Strawberry.

Hier de review:

WAARSCHUWING: Dit is mijn mening over het product. Het kan zijn dat jij een andere mening hebt. 

Product: Flower Honey Lipgloss – Action

Ingrediënten: Paraffinum Liquidum, Polybutyleen gehydrogeneerde styreen, Tocophervl acetaat, Prunus amygdalus, Zoete amandelolie parfum olie + Vitamine E. Er zit 10 gr. in. Daar doe je best lang mee. Er staat geen houdsbaarheidsdatum op. Ik weet niet op dat bij lipglossjes hoort of niet maar ik vind het een beetje raar.

( het kan zijn dat de ingredienten niet helemaal kloppen omdat ik het heb vertaald uit het Frans. Op internet kon ik ook niks vinden dus sorry daar voor! ) 

Prijs: Onbekend. Ik heb hem gehad.

Kleur: Doorzichtig

Geur: Aardbijen. Heel lekker zoet.

Applicator: Heel handig. Geen kwastje maar een gaatje waar het product uitkomt. Ik vind dat altijd heel erg fijn werken. Wel komt er dan af en toe een beetje te veel product af maar dat is niet erg.

Hoe voelt het aan: Heel fijn. Een beetje plakkerig maar niet onprettig.

Hoe lang blijft het zitten: Niet heel lang. Ong. half uurtje/3 kwartier

Ik vind het een fijn glossje. Het is doorzichtig maar het zit er mooi uit op de lippen. Het ruikt lekker en ik vind de applicator ook erg fijn. Hij is volgens mij niet duur want het is van de Action dus dat is ook een + plunt.

Sorry voor mijn lippen. :$ Shame…

Full face.

Voordelen: 

-Lekkere geur.

-Applicator

-Prijs

-Het voelt fijn aan

-Er zit veel in

Minpunten:

-Blijft niet heel lang zitten.

-Er staat geen houdsbaarheidsdatum op.

Eindcijfer: 8,5

Zoals je ziet ben ik best tevreden over dit glossje. Ik vind hem erg fijn en het voegt toch wat toe!

xxx

Ps: Is er iets wat jullie misschien anders zouden willen aan deze review?

4 reacties
  1. pernille zei:

    heee, bij de lipgloss staat wel een houdbaarheids datum op er zitten er namelijk 2 in 1 verpakking en op de verpakking staat de datum enzo en ze kosten per 2 stuks 75cent wel een goede review hoor! x

    • Okee is goed! Want ik heb hem dus gehad en daarom wist ik het niet! Maar bedankt ! 😀 xxxx

  2. laura zei:

    ik heb die glosjes allemaal en ze ruiken super lekker +heeeeel goedkoop bij de action 2 voor 0,75 cent

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

