Pakketje van Serbolicious.nl

Hee allemaal!

Afgelopen vrijdag kreeg ik een pakketje binnen van Serbolicious.nl Ik zou dat pakketje krijgen omdat ik in de top 3 stond van followers/commenters. Superleuk natuurlijk! Lees hier trouwens nog even haar bericht terug: http://www.serbolicious.nl/2011/12/winactie-merry-christmas_14.html

Ik was erg benieuwd wat er in zat en dat kunnen jullie hier zien:

Als eerste. Een maksertje. Alle producten zijn trouwens van de Action. Ik ben erg blij met dit masker. Ik vind de maskers van de Action super fijn en dus denk ik dat ik deze ook fijn vind. Het is een warmte masker en hier komt nog een review over.

Een lipglossje. Van het merk Max. Hij is gewoon doorzichtig en ik vind hem erg fijn. Hier komt woensdag een review over.

Een nagellakje. Hij is super mooi en het is een rood/oranje lakje met gouden shimmer erin. Hier komt zaterdag een review over.

Twee zeepjes. In de vorm van een kerstman en een sneeuwpop. Aan de achterkant moet je ze open maken en dan in bad leeggieten. Ik vind deze soort zeepjes altijd heel fijn dus ik ben benieuwd!

Een soort puff. Het is om jezelf onder de douche/bad te wassen. Ik ben hier SUPER blij mee! Ik gebruik nu denk ik een jaartje ofzo ook zo’n puff van de Jip en Janneke collectie van de Hema en ik vind deze veel fijner als andere dingen. Ze zijn fijn en ik hou ervan!

Dit zijn massagehandschoenen. Ze hebben een beetje ruwe stof en volgens mij zijn ze bedoeld voor onder de douche? Ik heb ze uitgeprobeerd en ik vind ze best wel fijn. Ze kriebelen wel een beetje maar het voelt wel fijn.

Ik ben erg blij en tevreden met de dingetjes die ik heb gehad! Ik vind het echt super dat Sanja dit gewoon doet! Super bedankt!

xxx

1 reactie

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

