Terugblik op 2011

Hier mijn hoogtepunten, dieptepunten en goede voornemens:

Hoogtepunten

1. Ik heb in de grote zaal van de Rotterdamse Schouwburg opgetreden.

2. Ik heb mijn grootste geheim aan mijn moeder vertelt wat ontzettend opluchtte.

3. Ik ben deze blog begonnen.

4. Ik ben naar Duinrel geweest wat ik echt heel leuk vond en waar ik doodsangst voor geschiminkte mensen die daar rondliepen met Halloween..

Dieptepunten

1. Belle & het Beest ging onverwacht niet door waar ik echt boos om was/ben.

2. Ik heb ontdekt wie mijn echte vrienden zijn en heb dit jaar ook veel ruzie gehad met mensen die niet het beste met me voor hebben/hadden.

hier ben ik niet goed in, dingen opnoemen die goed of fout zijn gegaan. Maar alsnog heeft dit jaar me veel leuke dingen gebracht. Ook wel tegenslagen waar ik veel van geleerd heb. En mijn goede doelen voor dit jaar zijn:

1. 4-5 kilo afvallen. Ik ga niet ineens dieten gewoon wat gezonder leven, meer fruit, minder snoep en meer bewegen.

2. Meer sparen en niet alles in het wilderweg uitgeven.

3. Meer nee zeggen. Niet alles maar aannemen waarvan ik weet dat het me eigenlijk toch niet lukt.

4. De auditie voor de Theater havo/vwo halen. Dat is hetgene wat ik het meeste graag wil.

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen!

Wat zijn jullie goede voornemens?

FIJN 2012 ALLEMAAL! THAT YOU’RE DREAMS COME TRUE! 

Bron foto: weheartit.com

2 reacties
  1. Lisalotte zei:

    Schatje, afvallen als je midden in de groei bent is het slechtste en meest ongezonde dat je kunt doen! Met gezond eten is natuurlijk niets mis, maar doe het niet om af te vallen. Daar hoef je je echt geen zorgen om te maken. 🙂

    • Nee ik weet het 🙂 Ik groei nog dus het zal wel goedkomen, maar ik moet wel opletten dat ik niet echt te zwaar word want dat is er moeilijk af te krijgen.

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

