Druk, druk, druk…

Hee allemaal!

Zoals jullie denk ik wel gemerkt hebben ben ik een tijdje afwezig geweest omdat ik niet zo’n zin had om te bloggen en even een beetje druk was. Natuurlijk kerst, ik heb bij een vriendin geslapen en nog wat andere dingetjes. Ik wil niet dat mijn blog een verplichting word  omdat ik dan niet meer ga bloggen. Vandaag kreeg ik mijn pakketje van Sanja binnen van Serbolicious. Er zitten hele leuke dingen in en dit soort dingetjes kunnen mijn dag echt goedmaken! Hier komt ook nog een artikel over en de komende tijd kunnen jullie veel reviews verwachten. Ook komt er nog een shoplogje en wat andere berichtjes.

Ik hoop dat jullie een hele fijne kerst krijgen en natuurlijk een fijne jaarwisseling!

xxx

2 reacties

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

