Cadeautjes kerst

Hee allemaal!

Ik ga geen outfit inspiratie van oud en nieuw plaatsen omdat dat nu een beetje laat is en omdat ik daar niet heel erg veel verstand van heb 😛 Ik ga vandaag aan jullie even mijn cadeautjes van kerst laten zien. 😀

1: Een nageletuitje. Altijd handig als je weg moet en je nagel scheurt in enz.

2: Een epileerpincet. Ik gebruik het niet om te epileren maar voor splinters 😛

3: Een super gave pallet! De oogschaduws zijn een mengeling van creamy en poeder oogschaduws. Super gaaf. Hier komt nog een review over.

4: Complot 346 januari. Een boek wat mij werd aangeraden door een vriendin en ik had hem binnen een dag uit. Hij is ontzettend spannend en heel verslavend!

5: Nog een boek: Let it snow. Een geel gaaf boek verdeeld in 3 delen die allemaal gecshreven zijn door een andere schrijver. De verhalen komen goed samen en het is een super leuk boek!

6: DE ADELE DVD! YEEEEEAAHH. Ben super blij daarmee. Ik ben ontzettend fan van Adele en deze wou ik supergraag. ( ik was erbij toen deze gekocht werd (: )

7: EEN GLEE KARAOKE SPEL! Als je me een beetje kent weet je dat ik fan ben van Glee dus hier ben ik super blij mee. 😀 Er is een probleem. De microfoon doet het niet dus we gaan hem opsturen en  ruilen. Misschien voor een ander iets omdat het niet een heel erg uitbundig spel is.

8: Een superleuke muts! De winter is al bijna voorbij maar hij is wel supergaaf! Leuke details en heel erg lekker warm!
8 & 9: Deze twee sieraden waren echt een verassing. Ik heb ze gehad van m’n nicht en tante ( dus ook een beetje van m’n oom en neef natuurlijk 😉 ) en ik vind ze superleuk! Het past allebei precies en echt ik vind ze super! Een ring en een armband allebei van de Bijou Birgitte.

10: Deze supergave skates! Ik wou ze al een tijdje ( niet precies hoor ) maar gewoon skates. Echt super leuk en je kan ze verstellen van maat 38 t/m 41 dus daar kan ik een tijdje mee vooruit!

 

Ben super blij met al m’n gekregen spulletjes en mijn kerst was super! We hebben ook lekker gegeten met mijn opa en oma zoals ieder jaar dus het was gezellig!

xxxx

 

4 reacties
  1. zo jij hebt veel leuke dingetjes gekregen!
    groetjes

  2. Saskia zei:

    Wat een leuke cadeaus heb je gekregen 🙂 Geniet ervan.
    En alvast een goed 2012 gewenst!

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

