Friday update #3

Hee allemaal!

Hier een friday update. Woensdag had ik het kerstdiner waar ik een paar foto’s van heb. ( geen foto’s van mijn klas enz. zelf omdat ik daar geen toestemming voor heb. )

Met de krulspelden in.

Kijken welke schoenen ik aan ga doen.

Lipgloss, camera en glitters.

Dit was hoe ik eruit zag. πŸ˜€

Op deze foto lijkt mijn jurkje trouwens blauw maar hij is zwart.

Dit waren Β de foto’s van het kerstdiner. Dan nog even een update. Ik heb sinds gisteren lekker 2 weken vakantie. Lekker genieten van geen huiswerk en lekker gezellig samen zijn met familie! πŸ˜€

Alleen dan iets minder leuks. Ik had vertelt dat ik in Belle en het Beest zou spelen. Het zou eerst niet doorgaan. Toen weer wel en nu kregen we een mailtje dat het definitief niet door zou gaan. We hadden al een bijeenkomst gehad enz. dus ik ben best wel pissig dat het nu ineens niet meer door gaat. :S Maar ik gun het hun niet boos te zijn. πŸ˜‰

Dit was de friday update !

xxxx

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

