Weekend update #3 & Weekly Instagram pictures

Hee allemaal!

Hier een weekend update & weekly Instagram foto’s. Mijn friday update hadden jullie al kunnen lezen. Gisteren was ik dus naar Vlaardingen met m’n oma om een jurkje te scoren voor het kerstdiner woensdagavond. Ik heb ook een shirtje gescoord bij de New Yorker wat jullie kunnen zien in mijn Instagram foto’s. Vandaag ben ik weg geweest met mijn ouders en mijn hond omdat mijn hond de hele week niet op de maasboulevard was geweest i.v.m. het weer. Hier mijn Instagram foto’s ( ik reken vorige week zondag ook even mee 😉 ) :

iPad 2 aangeschaft!

Kerstboom. En ja. De takken hangen scheef omdat de lampjes + kerstballen en dingen te zwaar zijn (:

Raar doen met iPad! 😛

Maandag ochtend begin: crackers met hagelslag. Ik post trouwens iedere ochtend mijn ontbijt!

iCarly kijken.

Mijn schatje Joe. (ll’)

Hallo.

Dinsdagochtend: crackers met suiker.

Gooische Vrouwen kijken! 😀

Woensdagochtend: crackers met hagelslag en Roos Vice. ( hoe schrijf je dat 😛 )

Huiswerk af! Yeah!

Joe in ze relax stand!

Donderdagochtend: crackers met hagelslag en Roos Vice.

Vrijdagochtend: crackers met hagelslag & bessensap.

Cola light met Fanta. Favoriete drankje @ the moment ! 😀 Kapot lekker!

Terug bij oma. Had ff geshopt.

Leuk t-shirt bij de New Yorker gehad!

Nieuwe achtergrond iPad. Leuuuukk.

Joe ze nieuwe plekkie!

 

Dit waren weer de Instagram foto’s! Hoop dat jullie het leuk vonden!

xxxx

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

