Versieringen kamer

Hee allemaal!

Vandaag geen review over de China Glaze lakjes die ik met Sinterklaas had gehad. Dat komt omdat mijn nagels langzaam aan het genezen zijn van velletjes rond mijn nagels en de kapotte laagjes op mijn nagels. Sorry. Om het goed te maken de beloofde foto van mijn kamer die ik nog had beloofd:

Kerstboompje op kastje naast mijn bureau.

Lichtjes bij mijn bed

Lichtjes in mijn vensterbank bij m’n make-up hoekje. ( sorry voor de belabberde foto. )

” ……”

Dit waren dus de versieringen.

xxxx

2 reacties
  1. fashionwarintheair zei:

    Mooie kamer heb je! Bedankt trouwens voor je vele reacties op mijn blog. Ik zal proberen hetzelfde te doen, haha :’)

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

