Saturday favorites

Hee allemaal!
Vandaag mijn eerste Saturday Favorites:

Dat ik super lieve vrienden heb en dat ik erachter ben gekomen dat jongens bijna betere vriendinnen zijn dan meiden

 

Dit liedje van Glee! OMG, ILOVEIT!  Echt, ik vind het beter dan de originele versie! Echt wat een lekker nummer. Heb um vaak gedraaid deze week!

Deze sjaal van de H&M heb ik al een tijdje en heb hem ergens vorige week weer uit de kast gehaald. Hij is deze week haast geen moment van mijn nek afgeweest! Hij is comfi, lekker warm & past bij bijna alles!

De iPad 2! Hij is super handig en ik merk dat ik hem vaker pak dan mijn Macbookje. Het is gewoon even wat handiger.

 

Weer een liedje van Glee! Dit liedje is super vrolijk en ik word er echt vrolijk van!

 

Dit waren mijn saturday favorites !:D Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

xxxx

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

