Friday update #2

Hee allemaal!

Ik ben een paar daagjes afwezig geweest door school en wat andere dingetjes. ik ga even een friday update plaatsen.

Vandaag moest ik gewoon naar school wat erg saai was 😉 ‘Savonds ben ik weer gaan zwemmen met wat meer mensen. Word ons wekelijkse dingetje 😛

Morgen ga ik even naar Vlaardingen met m’n oma om een jurkje/rokje te vinden voor het kerstdiner woensdagavond. Wou eigenlijk gewoon een broek aan maar anders komt de meester niet in pak 🙂

Er komt denk ik zondag een review online van een China Glaze nagellakje en natuurlijk een weekend update #3. Morgen komt denk ik een nieuwe rubriek… Saturday favorites. Ga even kijken of het wat gaat worden.

Wil ook op zondag in Weekend update de foto’s laten zien die ik die week heb gemaakt & gepost met Instagram.

Dit was dus even een updateje!

xxx

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

