Belle en het beest

Hee allemaal!

Vandaag dus een berichtje over Belle en het beest. Ik ga dus spelen in Belle en het beest. Een productie van theater de Teerstoof. Ik had auditie gedaan en wasdoorgelaten. De voorstelling zou eerst niet doorgaan omdat het theater faillie was. Laatst kregen wij bericht dat het wel door zou gaan! Daar was ik natuurlijk super blij om! Vanavond is een info avond waarop je door moet geven op welke datums je niet kan en krijg je te horen wie je speelt. Ik ben dus erg benieuwd. Ga er sowieso niet van uit dat ik Belle word want daar ben ik niet goed genoeg voor. Maar we zien wel! Ik hou jullie op de hoogte.

Xxxx

Ps: hier de link van het theater http://deteerstoof.nl/theater/programma/belle-en-het-beest-1-10-juni-2012

2 reacties

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

