Lazy sunday & weekend update #2

Hee allemaal!

Vandaag.. een lazy sunday! Ik haatte zondagen altijd. Ik werd er verdrietig van en verveelde me maar vandaag ga ik lekker bankhangen.

Gistermiddag ging ik met mijn moeder de kerstboom opzetten bij m’n opa en oma omdat me moeder dat leuk vond. Daarna gingen we met z’n 4en naar de Action. Om half 6 gingen mama en ik naar huis en ’s avonds zaten opa en oma hier. Ze kwamen eten. Het was een super leuke en gezellige dag. Vandaag. Ik heb Bridget Jones van de week opgenomen die ik zo ga kijken. Eerst heb ik even New Girl teruggekeken en nu zijn mijn ouders naar het Alexandrium. ( hoe schrijf je dat?! ) & ik ben bang dat mijn hond zichzelf van de trap af gooit. Hij is namelijk ontzettend aan het piepen omdat mijn ouders dus effe weg zijn. Doet hij nooit dus waarom hij dat doet is me een raadsel..

Dalijk ga ik nog ff me huiswerk leren omdat ik morgen avond naar Belle & het beest moet. Morgen komt daar nog een bericht over.

Ik heb me pyjama lekker aan, me laptopje gaat op stand-by en Bridget Jones gaat aan!
Fijne zondag allemaal!

PS: ik vind de zondag trouwens nog leuker omdat we een nieuw kleed hebben voor onder de tafel. Super zacht en het brengt sfeer & natuurlijk de kerstboom die onze huiskamer tot leven brengt!

Bron foto: weheartit.com

 

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

