Tag; 4 things

Hee allemaal!
Vandaag een tag. Het is alweer een oudje die ik terug vond op de blog van Teske. Zij kreeg hem door op 30 augustus 2010. Loop een béétje achter maar goed. In de tag krijg je vragen waar je 4 antwoorden op moet geven.

Regels:

Als je getagd bent moet je de persoon wie je getagd heeft linken, je moet vier andere mensen taggen en het ze laten weten en je moet 4 antwoorden geven op de vragen.

 

4 things in mijn tas

-school map

-agenda

-deo

-koekje & drinken

4 thing gevonden op mijn bureau: 

-informatie blaadje Spieringshoek

-wereldbol

-cd van Katy Perry: Teenage Dream

-radio

4 favoriete dingen in mijn kamer

-m’n warmte deken in mn bedje. 🙂

-mijn bureau

-mijn frutsels & posters

-mijn make-up

4 things die ik altijd al heb willen doen:

-shoppen in New York

-wereldlanden bezoeken o.a. Egypte, New York & Amerika. Oke dat is Amerika maar oke.

-parachute spingen

-een concert van GLEEEEEEE bijwonen.

4 things waar ik op dit moment van hou:

-mijn vrienden

-mijn school

-mijn familie met mijn hond meegetelt (:

-de kerstboom in de huiskamer

4 things waarvan ik wed dat je ze niet van me wist

( hier heb ik laatst ook al een award over gehad dus als je m’n blog volgt dan denk ik dat je deze dingen al weet)

-Ik ben een beetje allergisch voor chocolade. Als ik teveel chocola eet krijg ik heel veel jeuk en word ik druk.

-Ik vind lijm, benzine, nagellakremover en verf hééééééél erg lekker ruiken. Als mijn moeder/vader/enz. gaat tanken hang ik er altijd boven. En als ik mijn nagellak eraf ga halen ga ik eerst heel lang aan de fles ruiken. Het is ontzettend slecht voor je maar echt, wat vind ik dat lekker ruiken.

-Ik had vroeger ontzettend last van dwangneurose. Er is toen zelf iemand gekomen om mijn ouders te laten ziend wat ze het beste met me konden doen. Voorbeeld: mijn ouders deden de deur van de auto open. Fleur werd boos omdat zij de deur van de auto open wou doen. Zo ging dat het precies hetzelfde met bijv. mijn jas dichtdoen.

-Ik kan ontzettend slecht tegen mijn verlies. Eigenlijk heb ik zin als ik verlies om het spelbord door het raam te gooien en te gaan huilen. Vroeger heb ik hier ooit een verjaardag mee verpest omdat ik het spelbord de gang door gooide, ging zitten en iedereen negeerde die me probeerde te troosten.
4 liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg

Kina Grannis – In your arms

Dolly Parton – Jolene

Brooke Fraser – Something in the water

Mariah Carey – All i want for christmas

 

Ik vond de tag heel leuk. Ik ga hem alleen niet doorgeven, sorry.

Kopieer hem als je hem leuk vind en zet even een linkje hieronder dan kan ik hem lezen!

xxx

 

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

