Friday Update

Hee allemaal!

Ik ben net of nou ja sinds half 9 terug van het zwembad. Ik ging met 2 jongens discozwemmen wat overigens geen disco is omdat er 1 knipperend lampje brand en doe de smoove van Ralf gedraaid word maar oke. Buiten dat was het wel heel gezellig en nu zit ik hier dus op de bank. Morgen ga ik ff mijn oma & moeder helpen om bij m’n oma de kerstboom op te zetten. Verder beloofd mijn weekend niet heel veel uitdagends dus ik ga lekker luieren en ff 10 minuten hw doen.

Morgen komt er een Weekend Update #2 en maandag waarschijnlijk een NOTD #2

Ook komt er nog een update over Belle & het beest. Jaja, dat ja. Dat alles horen jullie nog wel.

xxxx Fijne Zaterdag/weekend!

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

