X-MAS

Hee allemaal!

Kerst. Naar mijn mening de leukste/stomste tijd van het jaar. Ten 1e, de leukste omdat het veel gezelligheid brengt, na een lange dag thuis komen en dan een warme kop chocolademelk op de bank ploffen & de cadeautjes. De stomste tijd omdat mijn ouders bijna iedere dag moeten werken mijn vader sowieso maar m’n moeder niet. In december moet ik ook altijd een weekje bij m’n opa en oma slapen omdat mijn ouders het dan zo druk hebben dat ik eigenlijk alles alleen zou moeten doen. Alsnog, bij mijn opa en oma is het ook super gezellig!

De kerstboom staat weer bij ons in de woonkamer en dat brengt veel sfeer. We hebben dit jaar voor het eerst een echte boom en wat wel grappig is dat alle takken een beetje hangen omdat de lampjes te zwaar waren 😛 Ook bij mij in de klas is alles zo ontzettend leuk versierd. Ik maak er nog wel een xtje een foto van.

Iedereen wil vaak dat december en de koude maanden zo lang mogelijk wegblijven. Ze hebben last van een winterdip. Ik heb last van een zomerdip. Veel te warm ( als dat in Nl voorkomt ) enz. enz. Geef mij maar winter. Lekker door de sneeuw ploeteren en je lekkere warme huis weer binnenkomen. Ik hou van december.

Op dit moment ben ik een béétje bang omdat het buiten zo hard waait dat het lijkt alsof ik ieder moment weg kan worden geblazen. De storm heeft ook wel weer iets charmants. December brengt sfeer en dat is het gene wat ik zo leuk vind.

Mijn kamer is helemaal vanavond helemaal versiert. Lampjes, kerstboompjes, beeldjes en slingers. Ik wou er foto’s van maken maar ivm. een lege camera lukte dat even niet. Die komen dus nog.

Hier nog een paar winter pictures om in de sfeer te komen:

Laat de sneeuw maar komen!

xxxx

PS: jullie hebben gelijk een Pretty Pictures #2 gehad!

Bron foto’s: weheartit.com

 

1 reactie
  1. Wat een leuke artikel & leuke foto’s
    Ik heb ook dubbele gevoelens bij Kerst..
    Alles er om heen vind ik super leuk, maar dat ik niet meer samen kan zijn met de hele familie vind ik zo shit! Maar ja.. niets aan te doen!
    Veel plezier straks bij je oma & opa!

    xx

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

