Wat ik heb gekregen met Sinterklaas

Hee allemaal!
Dit weekend vierde ik Sinterklaas en hier laat ik de spulletjes zien die ik heb gehad:

Een hairmousse van de Etos. Ultra Stong en Etos wattenstaafjes.

Sokken van de H&M. Ik had ze echt hard nodig.

Just dance 3! En ik kan je vertellen, hij is super! Ken al heel veel dansjes bijna uit m’n hoofd 😛

Een parfum van Avril Lavinge. Ik wou hem heel graag hebben. Het is de parfum Wild Rose en hij is super lekker. Deze fles bevat 15 ml, Het is een Eau de Parfum. Ook zit er onder de dop een ring! Super leuk!

Sorry voor de belabberde foto maar dit is een geheugen kaartje voor mijn camera. Hij is 16 GB en die ik had was 4 GB! Hij was dan ook super snel vol en in Disneyland kon ik geen foto’s en video’s meer maken van het vuurwerk. 😦 ik ben van plan mijn oude te gebruiken voor mijn site en deze voor gewoon mijn leven zegmaar.

Een shampoo van Guhl.

Een t-shirt van de H&M
Een blending brush van de DA en een poeder van L’oréal Paris in de keur W7.

Een pyjama van de H&M. Er zit ook nog een soort legging bij.

Mijn 3 chocoladeletters. 1 had ik al op. Een witte.

Een cd van Katy Perry. Teenage Dream. Sorry voor de slechte foto.

Een make-up doos. Geen merk. Sun kissed .

Dit waren de dingetjes die ik heb gehad!

xxxx

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

