Weekend update #1

Hee allemaal!

Ik heb een paar dagen niks gepost omdat ik niet echt ontzettend veel tijd had i.v.m. suprises enz. Ik ga wat vertellen over mijn weekend en ik ga dalijk nog een bericht maken met een award die ik heb doorgekregen van http://www.serbolicious.nl/. Gisteren ben ik naar een vogel beurs geweest met m’n opa omdat die dat heel erg leuk vind. Verder heb ik daar een beetje gecomputerd. Rond kwart over 6 ben ik naar huis gegaan om me om te kleden want mijn opa en oma kwamen voor Pakjesavond. Ja ik weet het, ik ben 10, en ja, misschien ben ik te oud maar ik kan de gezelligheid ( en de pakjes 😉 ) niet missen. Dit is de outfit die ik aan had :

Ik heb ontzettend veel leuke pakjes gekregen waar ook nog een post over komt. Ik heb uiteindelijk besloten om de foto’s van het feestje niet online te gooien omdat ik niet denk dat iedereen dat leuk vind. Vandaag komt een bericht over Fashionista. Morgen komt een award. En dinsdag komt een post over de spullen die ik gisteravond heb gehad.

xxx

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

