Award

Hee allemaal!

Vandaag heb ik een award voor jullie die ik heb doorgekregen van http://www.serbolicious.nl/

 Regels:
Bedank diegene van wie jij de award hebt gehad met een link naar zijn/haar site.
Deel 7 dingen over jezelf.
Geef 5 bloggers de award.
Neem contact op met deze bloggers en vertel ze over de award die je hun gegeven hebt

Ok, ten 1e heel erg bedankt! Echt super lief! Dit is me nog nooit gebeurd dus ik vind het heel erg leuk. Zoals bij de award ga ik nu 7 dingen vertellen over mezelf.

1. Ik kan ontzettend slecht tegen mijn verlies. Eigenlijk heb ik zin als ik verlies om het spelbord door het raam te gooien en te gaan huilen. Vroeger heb ik hier ooit een verjaardag mee verpest omdat ik het spelbord de gang door gooide, ging zitten en iedereen negeerde die me probeerde te troosten.

2. Ik heb een vadervlek. Wat?! Een vadervlek? Ja, een vadervlek. Ik heb op mijn rechtervoet aan de rechterzijkant van mijn voet net bij mijn hiel een moedervlek. Mijn vader heeft hem aan zijn andere voet op precies dezelfde vlek. Daarom noem ik het een vadervlek 😉

3. Ik ben ontzettend materieel gehecht aan dingen. Ik vind het ontzettend moeilijk om dingen weg te doen. Als het dan toch gebeurt kan ik daar ontzettend boos om worden en zelfs huilen. Dit is bij mij een lichte vorm van dwangneurose.

4. Ik had vroeger ontzettend last van dwangneurose. Er is toen zelf iemand gekomen om mijn ouders te laten ziend wat ze het beste met me konden doen. Voorbeeld: mijn ouders deden de deur van de auto open. Fleur werd boos omdat zij de deur van de auto open wou doen. Zo ging dat het precies hetzelfde met bijv. mijn jas dichtdoen.

5. Ik ben zo ontzettend fan van Glee dat ik zou huilen als ik ze mocht zien optreden. Ik heb alle muziek van ze, posters, film en natuurlijk de serie. Misschien wisten jullie dit al als jullie mijn andere blog ook volgde.

6. Ik been een beetje allergisch voor chocolade. Als ik teveel chocola eet krijg ik heel jeuk en word ik hyper.

7. Ik vind lijm, benzine, nagellakremover en verf hééééééél erg lekker ruiken. Als mijn moeder/vader/enz. gaat tanken hang ik er altijd boven. En als ik mijn nagellak eraf ga halen ga ik eerst heel lang aan de fles ruiken. Het is ontzettend slecht voor je maar echt, wat vind ik dat lekker ruiken.

Bij de laatste 3 had ik best moeite om iets te bedenken. Ik vond het superleuk hem in te vullen en ik geef hem door aan: Trista, Lara, Femke, Willemijn en Lisanne. Ook wou ik hem nog doorgeven aan: iheartblogging.nl maar de website is tijdelijk onbereikbaar waardoor ik niet met haar in contact kon komen.

Ik vond het erg leuk hem in te vullen. Dankjewel Sanja!

xxx

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

