Tag; Hoe nep ben jij?

Hee allemaal!

Hier een tag namelijk de tag: Hoe nep ben jij? Hij is al door heel veel bloggers gedaan dus je hebt hem denk ik vast en zeker al voorbij zien komen maar hier bij mij nog een keer:

Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan?

Nee aangezien ik 10 ben en ik zou het alleen maar doen als ik iets had wat sommige dingen die ik wou doen zou verhinderen, als ik mezelf er ongelukkig bij zou voelen en als het pijn zou doen. Maar alsnog vind ik 10 ontzettend jong en zou ik het pas laten doen als ik rond de 20 ben.

Gebruik je valse wimpers?

Ik heb ze 1 keer gebruikt en dat was ong. een maand geleden met een Halloween feest op school. Ze zitten niet lekker en aan het einde van de avond heb ik ze der afgerukt. Dus nee het is niks voor mij (:

Draag je een weave of extensions?

Nee, ik heb vroeger wel extensions gehad en ook heb ik een keer plukjes in mijn haard geverfd met een spoeling nu draag ik het niet meer al zou ik het wel willen. Ik zou graag weer als wat ik had roze extensions nemen alleen het is best duur. Daarom mag ik het niet meer.

Gebruik je iedere dag make-up?

Niet elke dag. Als mijn ogen moe zijn, of als ik laat ben of er geen zin in heb sla ik het lekker over. Het is niet zo dat ik verslaafd ben aan make-up ik vind het alleen leuk. Het maakt me niet uit als ik een dagje zonder make-up loop.

Zou je een cosmetische operatie overwegen?

Ik vind dat iemand blij moet zijn met hoe je bent of je nou cup B hebt en je wil cup F, ja jongens, je bent toch zo geboren? Niet dat ik er iets op tegen heb als mensen het doen dan moet je het ook lekker doen maar ik vind het niet nodig. Eigenlijk is het alleen zelfbelang. En dat mag je ook hebben maar ik ben blij met wie ik ben. Ja en ik zou ook wel willen dat mijn buikje weg is toch zou ik het dan op eigen kracht doen en daarbij komt nog is dat ik ontzettend jong ben.

Kun je nog zonder make-up?

Ja dat kon je eerder ook al lezen.

Draag je nepnagels?

Ik heb het een 2 keer geprobeerd. 1x alleen op mijn pink waar ik helemaal weg van was en 1 keer met van die plaknagels die er binnen 1 uur alweer aflagen en ik kan er niet mee omgaan. Een meisje uit mijn klas draagt altijd nepnagels iets met acryl ofzo en die lakt ze dan ook heel mooi zelf. Maar echt ik kan er niet mee leven. Zij kan met haar nepnagels zelfs de kleine toetsjes van haar Blackberry nog intypen.

Verf je je haren?

Nop, ik ben blij met mijn eigen kleur. Wel heb ik zoals jullie konden lezen een keertje een paar roze plukjes in mijn haar gehad met een spoeling.

Ga je onder de zonnebank?

Nee ben er een béééétje te jong voor.

Gebruik je selftanners?

Nee.

Heb je tattoo’s?

Nee, al zou ik er later wel eentje willen. Bijv. net als Serena er een aan de binnenkant van mijn lip.

 

Dit was de tag en voor heel veel vragen geld eigenlijk dat ik er te jong voor ben maar alsnog heb ik er geprobeerd antwoord op gegeven.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
xxx

Bron foto’s: weheartit.com

 

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

