K-Liber – Viben

Hee allemaal!
Vandaag weer een muziek post want ik ben weg van een liedje. Gisteren was ik een bericht van  Teske aan het lezen en toen kwam dit liedje voorbij:

WOW, Ik heb gisteren de hele avond raar door de keuken staan springen ( me ouders werden gek van me in de woonkamer 😉 ) en echt, wat een lekker nummer. Het is al heel oud. Ik heb het nu opstaan nu ik dit stukje schrijf en ik moet moeite doen om niet op te springen en als een gek te gaan dansen. Mijn benen gaan spastisch op en neer en mensen die me zouden zien zouden denken dat ik gek ben, maar ja, het is dan ook wel een super lekker nummer!

Vinden jullie dit ook?

Nou ik ga dansen hoor! 🙂

xxxx

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

