Ziek

Hee allemaal!

Ik ben nog steeds ziek en het lijkt alsof ik in brand sta. Maar de thermometer geeft aan dat ik maar 37 gaden ben. Ik ben vandaag naar het strand geweest met mijn ouders en hond omdat het me wel goed leek: een beetje frisse lucht. Toen ik thuis kwam was ik zo ontzettend moe dat ik in slaap ben gevallen op de bank wat vandaag eigenlijk mijn vaste plaatsje was.

Morgen blijf ik denk ik ook nog thuis en hoewel ik nog veel te doen heb aan huiswerk laat ik het lekker ff gaan. Ja sorry maar ik heb de kracht er niet meer voor.

Ik heb nergens trek in en mijn smaak is eigenlijk een beetje weg doordat mijn neus verstopt zit. Ik voel me ontzettend beroerd en zou het liefst de hele avond alleen nog maar slapen. En van die verdomde hoest word ik ook gestoord.

Sorry voor het gezeur maar het moest er even uit.

xxxx

PS: de foto’s van het feestje en van het blad Fashionista komen nog!

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

