Dip-Dye

Hee allemaal!
Er is sinds kort een nieuwe trend die denk ik heel veel van jullie al kennen! Namelijk: Dip Dye.

Het betekent een kleur in je haar zetten zodat je een mooie overloop krijgt. Ik kwam op internet een supermakkelijke manier tegen om het te doen en het is niet permanent: met stift! http://www.bykashmira.nl/index.php/2011/11/12/diy-coloured-ombre-hair-for-1-day/comment-page-1/#comments

Ik wou eerst net als Vera Camilla mijn haar beneden blond en dan boven donkerder. Mijn ouders vonden het niks ook omdat het permanent is.

En toen ik deze stiften tip tegen kwam liet ik het zien aan mijn moeder en jammer genoeg mag ik het niet. Ze is bang dat het er niet helemaal uit gaat wat ook wel logisch is aangezien ik dat ook dacht. Mijn moeder zegt dat ik het bij een kapper moet laten doen wat mij ook wel veiliger lijkt. Ik zit er over na te denken om te kijken wat ik dan wil.

Wat vinden jullie van deze trend?

xxxx

 

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

