Advertorial: Fashionista

Hee allemaal!

Dit bericht gaat over een tijdschrift waar je op diverse blogs al over hebt kunnen lezen. O.a: Annemerel.com en Veracamilla.nl . Het is een tijdschrift dat zich richt op meiden van 14 tot 20 jaar. Maar aangezien ik ook de CosmoGirl lees en dit toch iets minder “moeilijk” is ( als jullie begrijpen wat ik bedoel ) leek het me leuk het te kopen.

Er staan heel veel leuke dingen in.

Bijv:
Who wears it better?

Real life

De nieuwste mode trends

Nikkie Tutorials heeft iedere maand een eigen plekje in het blad

10 crémes onder de 10,-( Staat voor deze keer in het blad )

Mode

Horoscopen

Echt super veel staat erin! En nu voor maar 3,-! Het blad heeft 90 blz. wat dus aardig dik is. Het blad varieert heel erg. Ook is het goed geschikt voor meiden van 12.

Er word goed advies gegeven over mode. Natuurlijk staan er ook bekende mensen in zoals Lindsay Lohan en Robbert Patinson. En je vind er handige tips over mannen. De dingen die erin staan zijn erg betaalbaar en ook staan er veel dingen in over bloggers en youtube. Eigenlijk is het blad een soort verbeterde Girlz!

Ik ben erg te spreken over het blad en ik denk dat ik er een abonnement op ga nemen. 😉

xxxx

 

2 reacties
  1. Laura zei:

    Nog nooit van dit blad gehoord ^^ xx

    • Dat kan denk ik kloppen! 😀 Het ligt nog maar net in de winkel.
      Als je het wil zien: de foto’s komen nog!
      xxx

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

