Katy Perry – The one that got away

Hee allemaal!

Ik wil even een liedje met jullie delen. Namelijk dit liedje:

Het liedje spreekt me niet heel erg aan, de tekst wel maar de melodie van het liedje vind ik niet leuk maar de clip vind ik prachtig. Je ziet Katy Perry zeg maar in haar “jeugd jaren” en je ziet haar ouder worden. Haar vriend gaat bij haar weg en als ze senior is is ze daar nog steeds niet over heen. Ik vond de clip heel zielig en hij raakte me echt!

Ik weet niet wat jullie ervan vinden maar ik vind hem echt zielig en vooral heel erg gaaf en mooi gemaakt!

xxx

PS: Morgen ochtend blijf ik nog thuis omdat ik dus ziek was en ’s middags ga ik naar school. Die avond ga ik naar de voorleeswedstrijd omdat mijn vriendin meedoet en zaterdag ga ik naar de open dag waarbij je lessen kan volgen omdat ik daar heen wil met de middelbare school.

 

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

