Feestjeee

Hee allemaal!

Zoals jullie weten had ik van het weekend een feestje en daar zal ik even uitgebreid verslag van doen!

We waren met een clubje meiden en het was heel erg gezellig! We hebben een super gezellige avond gehad. We hebben een toneelstukje opgevoerd voor de kinderen beneden en ondanks dat Amber, Isa en ik op theater zitten en de 2 andere meiden niet Carmen & Sanne hebben ze toch leuk meegedaan.

Ook hebben we met rode lippenstift en hoge knotjes over straat geroepen: every day i’m shuffeling.

Haha het was gewoon super gezellig. We sliepen in de woonkamer en hebben elkaar wel een beetje bang gemaakt hoor, met Bloody Mary. We gingen pas slapen om 7 uur ‘sochtends en maandag was ik dan ook brak (: Amber werd als eerst opgehaald rond half 12 en we waren dan ook pas net aangekleed omdat we om 11 uur wakker werden.

Amber heeft het ontbijt dus niet gedaan en ook niet de maskertjes was wel erg jammer was 😦

Daarna hebben we dus met z’n 3en ( Sanne was trouwens niet blijven slapen ) maskertjes gedaan. Carmen werd om 2 uur opgehaald omdat zij daarna nog naar een feest mocht. Dus ik was nog over met Isa. We hebben haar vader ons daarna nog spel opdrachten laten geven en met plezier uitgevoerd.

Vervolgens gingen we door de kamer rennen op Man Down van Rihanna en hebben het versneld in het filmpje zodat het net leek of we super goed kunnen dansen! 🙂 Haha. Fakiefakie.

Ik hoop dat jullie dit een beetje leuk verslag vonden. Vandaag ben ik trouwens thuis omdat ik totaal niet lekker ben.

Maandag hand ik al keelpijn en had ik keeltabletten ingenomen, waardoor het disndag minder was, woensdag weer erger omdat mijn keeltabletten op waren,en nu is het verschrikkelijk erg, ben ik beroerd en verkouden.

Ik gebruik momenteel een neusspray, een zakdoek en trachitol, koekjes en chocolademelk.

Ik hoop dat jullie het niet heel erg vinden dat ik een beetje ( eehum. een beetje heel erg ) heb zitten zeuren maar dat mag ook een x toch?

Fijne dag nog!

xxx

De foto’s van het feestje komen trouwens later!

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

