Afwezigheid

Hooi allemaal!
Morgen ben ik er niet. Ik ga morgen avond naar een verjaardag van een vriendin waar ik dan blijf slapen.

En ik moet morgen een cadeautje kopen voor haar. Ennnnnn……….. Morgen komt Sinterklaaass!

Haha, je zal misschiend denken: OMG. Voor een meisje van 10?!

Ja ik ben er nog steeds heilig van overtuigd dat surprises op Pakjesavond stomvervelend zijn en cadeautjes niet en ook zet ik m’n schoen nog. 🙂 Gewoon voor de leukigheid.

Ik heb er zin in!

Eerst zouden wij geen cadeautjes doen maar ik wou het zo graag dat we gewoon leuke kleine cadeautjes doen! 😀

Zoals jullie ook konden zien heb ik m’n site wat opgefleurd. Het menu staat onderaan mijn berichten even voor de duidelijkheid.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

xxx

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

