I’m happy

Haai.

Ik ben dus Fleur zoals jullie in mijn levensverhaal hier aan de zijkant ook al konden lezen.

Ik ben psychisch gestoord dus let daar niet op (:

Ik had al een blog maar dat werd me te veel dus daar ben ik mee gestopt maar ik mis het schrijven te erg en schrijven over je leven is toch een stuk gemakkelijker dan schrijven over beauty.

Ik ben 10 jaar, heb een hondje Joe en schatten van een ouders en opa en oma.

Ik heb ook een Tumblr account http://mythoughts1234.tumblr.com/ waarop ik gedichten plaats.

Oke, nu genoeg ge-ikt.

Dit is dus mijn first post. En ik vind het nu al leuk.

Ik hoop jullie ook and i’ll see you next time. 🙂
xxx

 

Oh en de reden waarom ik blij ben is omdat ik vanmiddag naar Hofplein ga en omdat ik ontzettend blij word van zingen wat ik net heb gedaan. En natuurlijk omdat ik mijn blog heb opgezet.

Heb je trouwens nog een vraagje mail dan even naar: whathappendinmyworld@hotmail.com

 

Wat leuk dat je een reactie achter wil laten! Let er wel op: -Opbouwende kritiek. -Respecteer elkaar. -Niet schelden & hou het gezellig! x

